Babaétel: Csirkemell medvehagymás édesburgonyával és céklával
2018. március 31. írta: Anita Fazakas

Babaétel: Csirkemell medvehagymás édesburgonyával és céklával

img_20180331_115746-saveas.jpg

Ma céklánk volt itthon és találtam még édesburgonyát. Apa hozott egy másik fogáshoz medvehagymát és pácolt előre csirkemellet sóval, borssal, fokhagymával és olíva olajjal. Ezeket használtam fel a 9 hónaposunk ebédjéhez. Az édesburgonyát megpároltam megpucolva, felkockázva közepes lángon. Utána a céklát is hasonló módon megpároltam, csak tovább tartott mint a burgonyát. A csirke bepácolva állt a hűtőben, így azt csak serpenyőben sütöttem olíva olajon a nagynak is, ezért van ennyi a képen, s mellé dobta Apa a medvehagymát is. A chopperbe mindezt beletettem plusz még adtam hozzá egy kis olíva olajat. Finom lett!

img_20180331_115443-saveas.jpg

 

süti beállítások módosítása