Miért születik ez a blog?
2017. augusztus 21. írta: Anita Fazakas

Miért születik ez a blog?

Nincs mit szépíteni, ahogy a kisfiam mondaná Apa pjofi szakács. Én pedig be kell valljam, hogy úgy álltam neki a gyerekvállalásnak, hogy egy-két ételt tudtam csak főzni.

Nagy vágyam, hogy rátaláljak sok ízletes és egészséges receptre az itthon töltött években és megtanuljam a főzési technikájukat s én is sokfélét főzzek azoknak akiket szeretek. Ebben a blogban megörökítem Apa alkotásait, trükkjeit és tanácsait (Plusz néhány saját alkotást is.) Talán később örülnek majd neki a gyerekeink, talán mi is visszanézzük majd ha nincs ötletünk mit főzzünk, vagy elfelejtem a mennyiségeket, s talán más is szívesen fogadja az írásaimat, de ami biztos, hogy sokat fogok tanulni belőle, márcsak azzal is, hogy figyelek, jegyzetelek, fényképezek, írok.

Készül nálunk babaétel, ovis kaja, hagyományos fogások, fogyókúrába is illeszthető ételek, szabadtérben készült bogrács és barbacue remekek és más nemzetek konyháinak finomságai is. Minden napi erőfeszítésünk a szezonális dolgokat a családtagok különböző igényeivel és a rendelkezésre álló forrásokkal jól összeházasítani.

Szóval ez egy igazi kisgyerekes családi amatőr gasztro blog, annak minden szépségével: időhiányban és igényekben bőven vagyunk, s Apa nem bő beszédű, plusz nem szereti ha főzés közben zavarják, meg ha fotózok, de elviseli néha - ha nem túl éhes. :)

Kontakt kérdés, kérés, észrevétel, javaslat, bármi :) esetén:  anitafazakas@gmail.com

süti beállítások módosítása